حداقل ورژن مورد نیاز php در آپدیت جدید وردپرس
نوشته شده توسط : علی پور

به یاد ماندنی اینترنت به گزارش اینترنت‌تارنما قانونی وردپرس: وردپرس نسخه 5.2 که تا انتها این ماه منتشر خواهد شد، نیاز به دست‌کم نسخه 5.6.20 php خواهد داشت.

در نسخه 5.1 وردپرس یوزرها که از نسخه php ذیل‌خیس از 5.6 به کارگیری می‌کردند، در بخش داشبورد خویش اطلاعیه‌ای راجع‌به داده ها کمکی برای بروزرسانی آپ دیت نسخه php آن ها بود. از آن عصر آمارهای وردپرس نشان میدهد که یوزرها از نسخه‌های نو‌خیس php استعمال کرده‌اند.

در حالتی‌که از یوزرها هاستینگ به یاد ماندنی طراحي سايت در مشهد  اینترنت می باشید، درخواست دهید تا این‌فعالیت بصورت مجانی برای‌تان صورت پذیرد.


چرا بایستی نسخه PHP خویش را بروزرسانی نمائید؟
در‌حالتی که وبسایت شما از نسخه php که گزینه پشتیبانی‌اش نباشد به کار گیری نماید، دیگر در نصیب داشبورد پیغام آگهی به وردپرس 5.2 را تماشا نخواهید کرد. چنانچه که به طور دستی مبادرت به بروزرسانی وردپرس وب سایت خویش فرمایید نیز با ناکامی مواجه خواهید شد. بدین ترتیب برای این که بتوانید از آخری نسخه وردپرس استعمال نمایید، بایستی نسخه php خویش را بروزرسانی فرمائید.

پیوسته با این نوشته: چطور وردپرس خویش را دستی بروزرسانی کنیم؟

وقتی که نسخه php تارنما خویش را افزایش می‌دهید ، وردپرس به طور اتوماتیک توصیه می دهد که نسخه php خویش را روی php 7.3 تهیه و تنظیم نمایید. در‌این نسخه فوق‌العاده سئو‌های متعددی صورت گرفته میباشد و سریع‌ترین نسخه php میباشد که که تاکنون ارایه شده‌است. این در معنای آن میباشد که بروزرسانی سبب می شود سرعت وبسایت شما ارتقا پیدا نماید. که‌این موضوع هم در زمینه‌ی خویش شما و هم در زمینه ی بازدید کننده‌ها صحت میکند. این بروزرسانی هم‌چنین بدین معنا میباشد که سرورهای کمتری برای پشتیبانی تارنما‌ها موردنیاز میباشد. بروزرسانی نسخه php تنها به بهره شما و بازدیدکنندگان‌تان وجود ندارد! به روزرسانی نسخه php امداد مینماید تا انرژی کمتری برای رئیس تارنما شما موردنیاز باشد و این قضیه برای سیاره ما زمین نیز با فایده میباشد!

چطور نسخه PHP خویش را بروزرسانی کنیم؟
در شرایطی‌که نیاز به امداد در بروزرسانی نسخه php خویش دارید، می توانید از داکیومنت ظریف مرتبط با آن به کار گیری فرمائید. این داکیومنت هم چنین مثال‌هایی دارااست که می توانید آن ها را به کمپانی صاحبخانه هاست وردپرس خویش ارسال فرمایید و از آن ها یاری بخواهید.

php 5.6 : موردنیاز اکنون ولی به زودی 7+
این او‌لین توشه بعداز سال 2010 میباشد که وردپرس به کار گیری از تجهیزات نو و بروزرسانی به نسخه فراتر را مشروط به به کارگیری از نسخه فراتر php میکند. البته پیش‌بینی میگردد که‌این آخری بروزرسانی در سال 2019 نباشد. مجموعه بسط هسته وردپرس تصمیم دارا‌هستند تا آخر همین سال کمترین نسخه آیتم تایید برای به کارگیری از بروزرسانی‌های آتی وردپرس را php +7 قرار دهند.





:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: